Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Βραβεύτηκα ! ! !

Πήρα βραβείο !!! ΓΙΟΥΠΙ !!!! ΌΧΙ ΈΝΑ, ΔΎΟ ! ΌΧΙ ΑΠΌ ΜΙΑ ΦΊΛΗ ΑΛΛΆ ΑΠΌ ΔΎΟ  !!!



Από την Χρύσα κι από την Μαρία    και θέλω να σας ευχαριστήτω και τις δυο ΠΑΑΑΑΑΡΑ πολύ ,είναι μεγάλη η τιμή ειλικρινά !!!!Τώρα όμως πρέπει να γίνουν κάποια πράγματα και για του λόγου το αληθές , να :
  1. Αποδεχτώ το βραβείο και να αναφέρω τον blogger που μου το απένειμε
  2. Αναφέρω 7 τυχαία πράγματα για τον εαυτό μου
  3. Απονέμω το βραβείο σε 15 bloggers, τους οποίους και πρέπει να ενημερώσω

Αποδέχτηκα λοιπόν το βραβείο και ανάφερα και τις δυο blogger.Όσο για τα 7 τυχαία πράγματα για μένα ορίστε :
1.Όταν πεινάω θέλω να φάω επιτόπου ,διαφορετικά είμαι ικανή να ουρλιάξω από τα νεύρα μου.
2.Θέλω όταν λέω καλημέρα σε κάποιον να μου απαντάει το ίδιο χαμογελαστά και ευδιάθετα όπως εγώ.Κι αν δεν μου απαντάει θα εκβιάσω την καλημέρα του ,..θα μου την πει όπως και να' χει.!
3.Τρελαίνομαι με την ασυνέπεια!......Πού ζω ?....Γιαυτό και εκνευρίζομαι συχνά γιατί η συνέπεια σ'αυτή την χώρα πάντα έρχεται στο τέλος .
4.Μου αρέσουν όλα τα πράγματα όταν είναι καινούργια γιατί είναι όμορφα και άφθαρτα μου αρέσουν κι όταν παλιώνουν γιατί κουβαλούν εμπειρίες και συναισθήματα.
5.Μου λείπει ο φίλος μου  ο Παναγιώτης που έφυγε για το ταξίδι χωρίς επιστροφή το 2003.

6.Μιλάω πολύ,ακόμα κι όταν δεν πρέπει...(κυρίως τότε).
7.Τα μάτια μου έχουν ένα χρώμα που λέγεται aqua...?Γκριζογαλανοπράσινα .
Και τώρα 15 blog  , χμμ...δύσκολο,αν και οι περισσότεροι το έχουν λάβει ...ιδού:
Αυτά λοιπόν τρέχω να ενημερώσω όσους βράβευσα!

ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου